نام کاربري : کلمه عبور : عضو انجمن نيستيد ! همين حالا عضو شويد . | کلمه عبور خود را فراموش کرده ام !









تعداد ارسال ها: 142
تاريخ عضويت: 23 /1 /1396
تعداد تشکر کرده: 772
تعداد تشکر شده: 768

پاسخ : 3 RE
راستی نظر دوستان در مورد چرخ جلوی این پرنده چیه؟ چرخ دوتایی در دماغه این پرنده (با این کلاس وزنی) مخصوص یک جنگنده ناونشینه که ما ناو هواپیمابر نداریم. پس احتمالاً این جنگنده برای نشست و برخواست از باندهای خاکی باید طراحی شده باشه. مخصوصاً که ورودی های هوای موتورها در بالای بالاها قرار گرفته. یعنی قاهر جایگزین سوخو 25 خواهد شد؟
ضمناً در ورودی های هوا لبه جداکننده لایه های مرزی هوا دیده نمیشه! یعنی ایران به این فناوری دست پیدا کرده و یا باید منتظر تغییر شکل ورودی های هوای موتورها در تستهای پروازی باشیم.
شنبه 26 فروردین 1396 - 13:48
نقل قول تشکر گزارش به مديريت ارسال پيام خصوصي
تشکر شده: 13 کاربر از hossein به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: 100ra /afzaly /alipooya1368 /alij /yekkhatere /sky_hero /viper-59 /behzad005 /espadan /mehdi /crounus2000 /hk416 /rubik /

انجمن نظامی آی آر ارتش



سايت نظامي آي آر ارتش در مرداد ماه سال 1391 تاسيس و براي بالابردن معلومات نظامي پارسي زبانان جهان راه اندازي شده است.اين سايت به هيچ ارگان دولتي و نظامي وابسته نيست و کاملا شخصي مي باشد.تمامي حقوق مطالب براي سايت آي آر ارتش محفوظ مي باشد.
ضمنا کپي برداري از مطالب انجمن و سايت با ذکر منبع باعث خوشنودي ماست.



ايميل پست الکترونيکي مديريت سايت : ir.artesh@yahoo.com