نام کاربري : کلمه عبور : عضو انجمن نيستيد ! همين حالا عضو شويد . | کلمه عبور خود را فراموش کرده ام !







آغاز شده توسط
متن
hasanali آفلاين



تعداد ارسال ها: 4062
تاريخ عضويت: 26 /6 /1392
محل زندگي: تبریز
تعداد تشکر کرده: 6569
تعداد تشکر شده: 19993
نیروی زمینی ارتش ج.ا.ا
انجمن اي ار ارتش

27 اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی درایران گرامی باد




27اردیبهشت ماه ، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در ایران را به تمامی کاربران و مدیران انجمنها و مدیریت محترم انجمن و روابط عمومی انجمن تبریک میکویم


حسنعلی ابراهیمی سعید
https://www.uplooder.net/img/image/98/aadea915e514aa5e7bf546ce054acc47/hasan--ali-ebrahimi-said.jpg
امضاي کاربر :
چهارشنبه 27 اردیبهشت 1396 - 19:04
نقل قول تشکر گزارش به مديريت ارسال پيام خصوصي
تشکر شده: 2 کاربر از hasanali به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: elyas &yekkhatere &


تعداد ارسال ها: 4062
نیروی زمینی ارتش ج.ا.ا

پاسخ : 1 RE 27 اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی درایران گرامی باد
سالها تلاش و پیگیری دستاندرکاران روابط عمومی و جامعه روابط عمومی ایران به ثمر نشست و جامعه روابط عمومی ایران را صاحب روز ملی کرد. 27 اردیبهشت ماه روزی که درسطح جهانی نیزبه عنوان روز ارتباطات وجامعه اطلاعاتی نامگذاری شده است، به عنوان روز روابط عمومی و ارتباطات تعیین گردید. این روز فرصتی است تا نقش و جایگاه روابط عمومی را به عنوان هنر هشتم مرور کنیم.


امروزه نقش روابط عمومی ها در کمک به تصمیم گیری های مدیریتی و استراتژیک یک سازمان نقشی قابل توجه است. نقش روابط عمومی به عنوان ابزار مدیریتی برای فعالیت های حرفه ای، علمی و الکترونیکی، از مشخصه های جدید روابط عمومی در عصر ارتباطات است. بنابراین، از نقاط برجسته و ممتاز در مدیریت استراتژیک، تأکید بر محیط برون سازمانی و حتی جهانی است و در واقع، منظور از وظایف استراتژیک روابط عمومی، دخالت در روند تصمیم گیری سازمان است.


اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاعرسانی در همه عرصهها پیشتاز است، دوچندان شده است به گونه ای که موفقیت سازمانها، ادارات و شرکتها و دوامشان در عرصهها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومیهای آنها وابسته است.


روابط عمومی مدون و برنامه ریزی شده یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار است، روابط عمومی به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان، مسئولیت خطیری در فرآیند دسترسی مدیران و افکار جمعی کارکنان دارند به همین دلیل توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که می تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است.


آنچه اهمیت دارد این است که کار روابط عمومی تسهیل و خدمت به مدیریت است نه مدیر. برای آنکه محور اساسی کار روابط عمومی کسب منافع برای کل سازمان است نه برای شخصی که در رأس هرم سازمانی قرار گرفته است. بنابراین باید به روابط عمومی و کارکردهای آن، بهتر و منطقی تر نگاه کرد. در این صورت است که روابط عمومی میتواند در سازمان موفق عمل کند.


نظام های تعاونی نمی توانند نسبت به تحولات ارتباطی، اجتماعی و اقتصادی بی تفاوت باشد و رشد تعاونی ها نیز در گرو راهکار هایی است که یکی از این راهکار ها حضوری موثر و توانمند در جوامع اطلاعاتی و دسترسی به حجم وسیعی از این اطلاعات است. این دسترسی در قالب روابط عمومی ها و ابزار های ارتباطی امکان پذیر است که می تواند به شکلی جامع این حضور را برجسته سازد.

اما چگونگی این حضور نیز بدون داشتن پشتوانه های علمی محقق نخواهد شد.



بهرحال نگاه حاضر به روابط عمومی و جایگاه آن در کشور با اجرایی شدن این توجهات میتواند گامهای بلندی را در حرکت روبه رشد نظام ارتباطی و روابط عمومی درکشور بردارد و این حرفه و فن تخصصی را در جایگاه و مرتبه و منزلت واقعی خویش قرار دهد. در واقع میتوان گفت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی میتواند نقطه عطفی را در توسعه و تحول واحدهای روابط عمومی در ایران ایجاد نماید.


به همین مناسبت، فرا رسیدن این روز را صمیمانه به تمامی دست اندرکاران صدیق، سختکوش و آرمان خواه در حیطه های روابط عمومی و ارتباطات تبریک و تهنیت گفته و برای آنان در مسیر دشوار، حساس و ظریفی چون مهندسی راهبری، توسعه و تحقق همه جانبه ارتباطات اجتماعی و غلبه بر کاستی ها و مشکلات این راه خطیر، موفقیت روزافزون آرزو می نماید
امضاي کاربر :
چهارشنبه 27 اردیبهشت 1396 - 19:06
نقل قول تشکر گزارش به مديريت ارسال پيام خصوصي
تشکر شده: 1 کاربر از hasanali به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: crounus2000 /


تعداد ارسال ها: 4062
نیروی زمینی ارتش ج.ا.ا

پاسخ : 2 RE 27 اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی درایران گرامی باد


روز ارتباطات و روابط عمومی
http://1.irartesh.ir/dl/uploads/guest/149449079446051.jpg
27 اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی درایران گرامی باد.

سالها تلاش و پیگیری دستاندرکاران روابط عمومی و جامعه ، روابط عمومی ایران به ثمر نشست و جامعه روابط عمومی ایران را صاحب روز ملی کرد. 27 اردیبهشت ماه روزی که درسطح جهانی نیزبه عنوان روزارتباطات وجامعه اطلاعاتی نامگذاری شده است، به عنوان روز روابط عمومی و ارتباطات تعیین گردید.این روز فرصتی است تا نقش و جایگاه روابط عمومی را بعنوان هنر هشتم مرور کنیم.


امروزه نقش روابط عمومی ها در کمک به تصمیم گیری های مدیریتی و استراتژیک یک سازمان نقشی قابل توجه است. نقش روابط عمومی به عنوان ابزار مدیریتی برای فعالیتهای حرفه ای، علمی و الکترونیکی، از مشخصه های جدید روابط عمومی در عصر ارتباطات است. بنا بر این، از نقاط برجسته و ممتاز در مدیریت استراتژیک، تأکید بر محیط برون سازمانی و حتی جهانی است و در واقع، منظور از وظایف استراتژیک روابط عمومی، دخالت در روند تصمیم گیری سازمان است.

اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاعرسانی در همه عرصهها پیشتاز است، دوچندان شده است به گونه ای که موفقیت سازمانها، ادارات و شرکتها و دوامشان در عرصهها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومیهای آنها وابسته است.
روابط عمومی مدون و برنامه ریزی شده یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار است، روابط عمومی به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان، مسئولیت خطیری در فرآیند دسترسی مدیران و افکار جمعی کارکنان دارند به همین دلیل توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که می تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است.

آنچه اهمیت دارد این است که کار روابط عمومی تسهیل و خدمت به مدیریت است نه مدیر. برای آنکه محور اساسی کار روابط عمومی کسب منافع برای کل سازمان است نه برای شخصی که در رأس هرم سازمانی قرار گرفته است. بنابراین باید به روابط عمومی و کارکردهای آن، بهتر و منطقی تر نگاه کرد. در این صورت است که روابط عمومی میتواند در سازمان موفق عمل کند.


نظام های تعاونی نمی توانند نسبت به تحولات ارتباطی، اجتماعی و اقتصادی بی تفاوت باشدو رشد تعاونی ها نیز در گرو راهکار هایی است که یکی از این راهکار ها حضوری موثر و توانمند در جوامع اطلاعاتی و دسترسی به حجم وسیعی از این اطلاعات است.این دسترسی در قالب روابط عمومی ها و ابزار های ارتباطی امکان پذیر است که می تواند به شکلی جامع این حضور را برجسته سازد. اما چگونگی این حضور نیز بدون داشتن پشتوانه های علمی محقق نخواهد شد.

بهرحال نگاه حاضر به روابط عمومی و جایگاه روابط عمومی در کشور با اجرایی شدن این توجهات میتواند گامهای بلندی را در حرکت روبه رشد نظام ارتباطی و روابط عمومی درکشور بردارد و این حرفه و فن تخصصی را در جایگاه و مرتبه و منزلت واقعی خویش قرار دهد. در واقع میتوان گفت روزملی ارتباطات و روابط عمومی میتواند نقطه عطفی را در توسعه و تحول واحدهای روابط عمومی در ایران ایجاد نماید.حسنعلی ابراهیمی سعید—- - --حسنعلی ابراهیمی سعید—---حسنعلی ابراهیمی سعید—--حسنعلی ابراهیمی سعید—منبع:mcls.gov
امضاي کاربر :
چهارشنبه 27 اردیبهشت 1396 - 19:07
نقل قول تشکر گزارش به مديريت ارسال پيام خصوصي
تشکر شده: 1 کاربر از hasanali به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: crounus2000 /


تعداد ارسال ها: 4062
نیروی زمینی ارتش ج.ا.ا

پاسخ : 3 RE 27 اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی درایران گرامی باد
کهکشان هفته ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان عرصه ارتباطات تبریک میگوید.





۲۷ اردیبهشت ماه همزمان با 17ماه MAY روزی که درسطح جهانی نیز به عنوان روزارتباطات و جامعه اطلاعاتی نامگذاری شده است در ایران نیز با عنوان روز ارتباطات و روابط عمومی نامگذاری شده است.



تاریخچه علت نامگذاری این روز به هفدهم ماه می سال ۱۸۶۵ میلادی باز میگردد که «اتحادیه تلگرافی بین المللی» در پاریس تشکیل شد. از آن تاریخ به بعد نام این اتحادیه دستخوش تحول شد و سرانجام در ۳۰ اکتبر ۱۹۰۶ میلادی در کنفرانس «اتحادیه تلگرافی بین الملل» تصمیم گرفته شد که «اتحادیه رادیو و تلگرافی بین الملل» نیز تشکیل شود. در ۹دسامبر سال ۱۹۳۲ میلادی به موجب «عهدنامه مادرید» با وحدت دو اتحادیه یاد شده فوق، «اتحادیه بین المللی ارتباطات دور» شروع به کار کرد. در واقع روز جهانی ارتباطات یادآور تأسیس این اتحادیهها برای پیشرفت ارتباطات است.



سابقه عضویت ایران در «اتحادیه تلگرافی بین المللی» بیش از ید سال است. نهاد مذکور پس از جنگ جهانی دوم و تشکیل سازمان ملل، به موجب تصمیم کنفرانس عمومی نمایندگان دولتهای عضو، این اتحادیه به صورت نهاد تخصصی سازمان ملل درآمد و از آن زمان تاکنون، جزو موسسات ویژه سازمان ملل متحد بوده است و ایران هم همزمان با تمام دنیا این روز را به نام روز ارتباطات و روابط عمومی نامگذاری کرد.



در تعریف جهانی روز روابط عمومی گفته شده: «کارهای روابط عمومی شامل کنترل و هدایت افکار عمومی، ارزیابی و تفسیر آن بر حسب منافع یک سازمان، شناساندن سازمان به مردم مربوط به خود و همچنین آن مردم به سازمان. روابط عمومی بخشی از وظایف مدیریت سازمان است، عملی است ممتد، مداوم وطرح ریزی شده که از طریق آن، افراد سازمان ها می کوشند تا تفاهم و پشتیبانی کسانی را که با آن ها سر وکار دارند بدست آورند.»



کهکشان نیز این روز را به تمامی فعالان این حوزه تبریک می گوید و امید دارد با گذشت زمان روابط عمومی در سازمان ها و شرکت های جایگاه لایق خود را بیابد.



منبع خبر : موسسه کهکشان نور
امضاي کاربر :
چهارشنبه 27 اردیبهشت 1396 - 19:08
نقل قول تشکر گزارش به مديريت ارسال پيام خصوصي


تعداد ارسال ها: 4062
نیروی زمینی ارتش ج.ا.ا

پاسخ : 4 RE 27 اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی درایران گرامی باد
نگاهی به روز ملی ارتباطات و روابط عمومی از آغاز تاکنون









۲۷ اردیبهشت ماه مصادف است با روز روابط عمومی و ارتباطات و در این یادداشت نگاهی گذرا به تاریخچه روابط عمومی از ابتدا تاکنون پرداخت شده است ؛ برای اولین بار و پیش از همه، شرکت سابق نفت ایران و انگلیس تا سال ۱۳۳۰ یک دفتر اطلاعات و مطبوعات داشت که رابط بین این شرکت و مطبوعات بود. پس از ملی شدن صنعت نفت دفتری تحت همین عنوان در شرکت ملی نفت ایران تأسیس شد و عنوان همین دفتر بود که بعدها به روابط عمومی تبدیل شد.



اگر مبنای شکل گرفتن اندیشههای روابط عمومی را همان سال ۱۳۳۰ قرار دهیم، این تشکل حرفهای ۵۶ سال انتظار کشید تا در سال ۱۳۸۶ «اولین همایش ملی روز ارتباطات و روابط عمومی» به همت شورای اطلاعرسانی دولت برگزار شد و این روز در بین اهالی روابط عمومی «روز روابط عمومی» نام گرفت.



نامگذاری روزی به نام «روز روابط عمومی» در قالب روز ارتباطات و روابط عمومی موضوعی خلقالساعه و بدون پیشینه نبود.

در حاشیه مراسم معرفی برترینهای روابط عمومی در سال ۱۳۷۸، سال ۱۳۷۹ از سوی معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نام «سال روابط عمومی» نامیده شد.



در سال ۱۳۸۲ مهدی باقریان، مدیر وقت روابط عمومی دانشگاه خواجه نصیر طوسی در یادداشتی با عنوان «تراژدی روابط عمومی ایران» پیشنهاد کرد روزی به نام «روز روابط عمومی» تعیین شود.




در «اولین کنفرانس بینالمللی روابط عمومی ایران» که از سوی مؤسسه کارگزار روابط عمومی برگزار شد و در بند ۳ قطعنامه پایانی این کنفرانس پیشنهاد شد، برای ارجگذاری و اعتلای نام و جایگاه حرفهای روابط عمومی، روزی به نام «روز روابط عمومی» نامگذاری شود.



طرح نامگذاری، یک روز در تقویم کشور با نام «روابط عمومی» که از سوی انجمن روابط عمومی استان کرمان به شورای فرهنگ عمومی استان پیشنهاد شده بود مورد موافقت قرار گرفت و مقرر شد جهت طرح در جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور به این شورا ارسال شود.



در سال ۱۳۸۵ و همزمان با برگزاری «سومین کنفرانس روابط عمومی ایران» مؤسسه کارگزار روابط عمومی در نظر داشت با تدارک برنامههایی مفصل هفته روابط عمومی را برگزار کند و ویژهنامهای هم در این زمینه منتشر شد، اما با توجه به نامه اداره کل تبلیغات و اطلاعرسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موضوع مسکوت ماند.


انجمن روابط عمومی، مؤسسه آرمان روابط عمومی و دبیرخانه همایش ملی روابط عمومی الکترونیک نیز در سال ۱۳۸۵ نامگذاری چنین روزی را در برنامهها و همایشهای خود مطرح کردند و پس از رایزنیهای مختلف و مشورت با صاحبنظران و کارشناسان روز ۲۷ اردیبهشت با نام روز «ارتباطات و روابط عمومی» نام گرفت.

در روز ۸۷/۱۲/۲۷ و آخرین روزهای این سال، معاون امور مطبوعاتی و تبلیغاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به پیشنهاد مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی طی درخواستی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست تا با عنایت به لزوم توجه خاص به روابط عمومی در کشور و ضرورت توجه به این مقوله از طریق نامگذاری یک روز خاص به این نام، روزی به نام روز روابط عمومی نامگذاری شود. وی در این نامه به پیگیریها و پیشنهادات انجمنها و مؤسسات فعال روابط عمومی در این خصوص اشاره کرده بود و دلایل برجسته نامگذاری این روز را اینگونه اعلام کرده بود:


ـ برجسته سازی روابط عمومی در سطح افکار عمومی


ـ تبیین ضرورت توجه به مقوله روابط عمومی در سطح مدیران ارشد و ارتقای دیدگاه آنها در این خصوص.


ـ تجمیع مراسم مختلف گرامیداشت روابط عمومی در یک روز معین


ـ جلوگیری از کنترل روابط اجتماعی و ضعف اخلاق اجتماعی در سطح کشور


در پاسخ به این درخواست مدیر کل دبیرخانه شورای فرهنگی عمومی طی نامه شماره ۱۵۵۵/الف مورخ ۸۵/۹/۱۹ اعلام کرد: در خصوص پیشنهاد نامگذاری یک روز به عنوان «روز روابط عمومی» برابر مصوبه جلسه ۵۹۰ مورخ ۸۵/۶/۲۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی، روز ۲۷ اردیبهشت به عنوان «روز ارتباطات و روابط عمومی» تعیین و اعلام میگردد.


پس از آن در تاریخ ۸۵/۱۰/۲ مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاعرسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مصاحبه با رسانهها اعلام کرد: نامگذاری روز ۲۷ اردیبهشت به عنوان روز روابط عمومی نشان از اهتمام جدی مسؤولان نسبت به اهمیت و کارکرد نهاد روابط عمومی دارد و امیدواریم دستاندرکاران روابط عمومی کشور نیز با حضور مؤثر خود در نظام اطلاعرسانی کشور، در راستای پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق برنامه چشمانداز ۲۰ ساله کشور به ایفای نقش خود بپردازند.



روز جهانی روابط عمومی



مؤسسه کارگزار روابط عمومی با انتشار فراخوانی در سال ۱۳۸۶ و همزمان با برگزاری «روز روابط عمومی» از همه اندیشمندان، صاحبنظران، مدیران و کارشناسان حوزه ارتباطات و روابط عمومی در داخل و خارج کشور خواست، نظرات خود را برای ثبت روز جهانی روابط عمومی به این مؤسسه اعلام کنند. این فراخوان مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت و آنان نیز این پیشنهاد را نظر فوقالعادهای خواندند که میتواند تمامی اعضای این جامعه بزرگ را در سرتاسر جهان به هم نزدیک کند و آنها را قادر سازد که فرهنگها و دیدگاههای یکدیگر را در مورد مسایل مختلف بدانند و با باز کردن کانال کار جدید ارتباطی، جایگاهی برای بحثها و گفت وگوهای سالم و مؤثر فراهم نمایند. آنها تأکید کرده بودند که «نامگذاری روز جهانی روابط عمومی» باعث ایجاد روابط برادرانه و تفاهم میان جوامع مختلف خواهد شد.



نگاهی به گذشته:




روز روابط عمومی: بزرگداشت روز روابط عمومی در صبح روز ۱۴ سپتامبر ۲۰۰۵ میلادی با صرف صبحانه بزرگان و حضور جیمز آرنولد APR و عضو انجمن روابط عمومی آمریکا (PRSA) آغاز شد. جمعی از کارگزاران برگزیده (با سابقه ای بیش از ۱۶ سال) این شانس را داشتند تا از نظرات یک متخصص معتبر و سخنران ارشد روز روابط عمومی بهره ببرند.



نامه ای از برگزارکننده روز روابط عمومی در سال ۲۰۰۵


خدا را شکر می کنم که من موهایم را رنگ می کنم وگرنه چند تار سفید بیشتر روی موهای ژولیده ام بود. برنامه ریزی روز روابط عمومی سال ۲۰۰۵ تجربه پرشور و شوق بود. مملو از اولین ها- اولین باری که، اولین حضور جیمز آرنولد، APR، و اعضاء PRSA (روابط عمومی آمریکای جنوبی) در هوستون (Houston)، اولین باری که ما یک جلسه محلی PRSA برگزار کردیم و اولین حمله قلبی من (شوخی کردم.)


روز روابط عمومی سال ۲۰۰۵ کنتر از دو هفته پس از حادثه کاترینا و هجوم هزاران آواره به هوستون، برگزار شد. تقریبا تمام کارگزاران روابط عمومی که من می شناختم، دو برابر وظایف خود، بدون ساعت ناهاری کار می کردند و تعطیلات هفته بسیاری را اضافه کاری می ایستادند.

در این شرایط، سوزان ریچاردسون و من نفس هایمان را در سینه حبس کرده بودیم. در ذهن ما یک پرسش وجود داشت: آیا کسی می توانست در این مراسم شرکت کند؟



بیش از ۲۰۰ کارگزار روابط عمومی در این مراسم حضور یافتند. با توجه به آن تندباد کاترینا!

همانند هر کار گروهی، روز روابط عمومی در سال ۲۰۰۵، بدون تلاش های بی وقفه و جانفشانی اعضاء کمیته و دانشجویان، برگزار نمی شد.

بدون کمک های زیربنایی آن ها، روز روابط عمومی وجود نمی داشت.


البته تشکر مخصوص برای حامیان مالی (اسپانسر) ما است که بیشترشان در طول سال ها همواره حامی روابط عمومی بودند.


اعضای اصلی هیات روابط عمومی روز روابط عمومی در سال ۲۰۰۵ که برای دومین سال پیاپی در این هیات حضور داشتند، میزبان یک سالن پر از حضار بودند. این برنامه که توسط گروه متخصصین جدید روابط عمومی هوستون (PRSA Houston’s New Professionals) پشتیبانی مالی می شد، این افراد را در هیات خود داشت: تری لارسون (اندبریج انرژی)، جف براون (آمرمن اکسپرینس)، کیمبرلی کامپل (SPACEHAB)، و برنادوت موریس (بلک پی آر وایر/ ارتباطات سانشاین). فیل مورابیتو (Phil Morabito)، موسس ارتباطات پیرپونت هوستون، ریاست جلسه را بر عهده داشت. هیات یک ساعت اول را به پرسش و پاسخ اختصاص داد و دیدگاه های شخصی درباره موضوعاتی همانند نحوه نفوذ در صنایع و اشتباهات رایج روابط عمومی مطرح شد.


در مجموع، بیش از ۲۰۰ متخصص ارتباطات در بزرگداشت روز روابط عمومی سال ۲۰۰۵ شرکت کردند. با توجه به این که این همایش کمی بعد از حادثه کاترینا (کمتر از دو هفته) برگزار شد و تعهد و تلاش کارگزاران روابط عمومی، این همایش یک شاهکار واقعی محسوب می شود. از شما و تمام کسانی که در این همایش حضور داشتند تشکر می نمایم.


۱۳ سپتامبر را به خاطر بسپارید



مراسم بزرگداشت روز روابط عمومی انجمن روابط عمومی آمریکا بخش هوستون، ۱۳ سپتامبر ۲۰۰۷ برگزار می شود.


همچنین روز روابط عمومی کالج یا دانشگاه از دیگر برنامه هایی است که در ایالات متحده برگزار می شود.


هفته روابط عمومی در رومانی:




در سال ۲۰۰۳، برای نخستین بار هفته روابط عمومی در رومانی گرامی داشته شد.


با برگزاری این هفته، به طور مسلم بعضی مسایل مربوط به روابط عمومی بهبود می یابد اما باید در نظر داشت که این مراسم برای نخستین بار بود که در رومانی برگزار می شد. گالا را می توان با دیگر موارد مشابه آن در کشورهایی نظیر آلمان، انگلستان، اتریش و دیگر کشورها مقایسه کرد.


برگزاری این مراسم در واقع فعالیتی بود برای کمک به بهبود شمای کلی حرفه و صنعت روابط عمومی.


هدف از آن، افزایش درک بهتر نسبت به ارتباطات حرفه ای در سطح بین المللی است که افراد شاغل در حرفه روابط عمومی از رومانی را با سایر همکاران شان در دیگر نقاط جهان مرتبط سازد.



سال روابط عمومی در مالزی



به دلیل اهمیتی که روابط عمومی در کشور مالزی و توسعه اقتصادی، اجتماعی و سیاسی دارد سال ۲۰۰۷ در مالزی سال روابط عمومی نامگذاری شده است. در این زمینه کتاب های متعددی در مالزی چاپ شده که نشانگر جایگاه روابط عمومی در این کشور می باشد.


اولین همایش ملی روز ارتباطات و روابط عمومی



اولین همایش ملی روز ارتباطات و روابط عمومی در روز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۳۸۶ در سالن کنفرانس سران کشورهای اسلامی برگزار شد. در این همایش همچنین تمبر یادبود روز ملی ارتباطات و روابط عمومی با حضور رییسجمهور و وزرای صنایع و معادن، مسکن و شهرسازی و سخنگو و رییس شورای اطلاعرسانی دولت رونمایی شد.


به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا) ؛ همچنین آییننامه بزرگداشت «روز روابط عمومی و روابط عمومی» در ۵ فصل و ۱۱ ماده از سوی دبیرخانه شورای اطلاعرسانی دولت در مورخه ۸۵/۱۲/۱۳ تصویب و ابلاغ شد؛ و اینگونه روابط عمومی پس از ۵۶ سال، روزی را به نام خودش ثبت کرد.


روز ۲۷ اردیبهشت که روز «ارتباطات و روابط عمومی» نام گرفته تداعی کننده اهمیت و نقش روز افزون این بخش از دانش بشری است که با به خدمت گرفتن انواع هنرها، به قلب تپنده مجموعه های مختلف تبدیل شده و امروزه تصور فعالیت هیچ نهاد و سازمانی بدون فعالیت های این بخش، اعم از ارزیابی قدرت و ضعف سازمان ها تا شکل دهی افکار عمومی و برقراری ارتباطات درون و برون سازمانی، بیش از پیش دور از ذهن می نماید
امضاي کاربر :
چهارشنبه 27 اردیبهشت 1396 - 19:09
نقل قول تشکر گزارش به مديريت ارسال پيام خصوصي



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.




انجمن نظامی آی آر ارتش



سايت نظامي آي آر ارتش در مرداد ماه سال 1391 تاسيس و براي بالابردن معلومات نظامي پارسي زبانان جهان راه اندازي شده است.اين سايت به هيچ ارگان دولتي و نظامي وابسته نيست و کاملا شخصي مي باشد.تمامي حقوق مطالب براي سايت آي آر ارتش محفوظ مي باشد.
ضمنا کپي برداري از مطالب انجمن و سايت با ذکر منبع باعث خوشنودي ماست.



ايميل پست الکترونيکي مديريت سايت : ir.artesh@yahoo.com